Chat with us, powered by LiveChat

Uw vragen en antwoorden

Uw vragen worden hier beantwoord. Mocht u hierna nog steeds vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice via +49 (0)69 2222 33 978 of [email protected] (Let op: klantenservice tijden 09.00-17.30 GMT)

WAAR KAN IK EEN PRIJSLIJST VINDEN?

Wij hebben geen prijslijst aangezien wij meer dan 17 milioen opties voor producten en designs aanbieden. Voor een nauwkeurige berekening bel de klantenservice op +49 (0)69 2222 33 978 of stuur een email naar [email protected] . Voor directe hulp kunt u de chat tool gebruiken

WAT IS DE MINIMALE BESTELHOEVEELHEID?

Voor de meeste producten geldt een minimale bestelhoeveelheid van 200 stuks. Voor de scholen kit is het een hoeveelheid van 100 stuks.

HOE BETAAL IK?

Wij accepteren CHAPS, BACS , Cheque of betaalpas. Mocht u met een betaalpas willen betalen kunt u dit doen door middel van bellen of veilig online betalen met worldpay met uw ProForma invoice. We accepteren Visa, MasterCard, Solo, Delta en nog veel meer betaalmethodes via worldpay. Helaas accepteren wij geen Visa Electron of American Express.

U kunt de onderstaande methodes gebruiken bij het afrekenen van uw bestelling. Veiligheid is voor ons erg belangrijk dus al uw gegevens zijn beschermd door ons. Onze site is beveiligd met Alpha SSL encryptie.


HOE KAN IK MEERDERE OFFERTES AANVRAGEN?

U kunt meerdere vrijblijvende offertes voor diverse producten door de producten te selecteren en op de 'Vraag een offerte aan'-knop te klikken. Als u dit formulier al heeft ingevuld verschijnen uw gegevens automatisch in de kive chat. Als alternatief kunt u ons klantenservice team opbellen via +49 (0)69 2222 33 978 voor direct op maat gemaakte offertes.

HOE SNEL KAN DE BESTELLING GELEVERD WORDEN?

Wij streven ernaar al uw producten op de gewenste datum af te leveren. We hebben een express en een standaard levering. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +49 (0)69 2222 33 978. Wij werken met flexibele leveringsopties (gedeelde leveringen, pallet opties, levering naar meerdere locaties).

KAN ER GELEVERD WORDEN OP ZATERDAG?

Ja. Mocht u dit willen geef dit dan aan in uw bestelformulier of aan het klantenservice team.

KAN IK EEN DIGITALE VERSIE ZIEN VAN MIJN TAS VOORDAT IK DE BESTELLING PLAATS?

Helaas kunnen wij geen digitale versie of een fysiek sample creëeren zonder dat de bestelling is geplaatst. Als u een fysiek sample wilt ontvangen kunt u dit aanvragen bij de klantenservice (Hierbij komen extra kosten voor de service - variabel per productaanvraag).

KAN IK MIJN GOEDGEKEURDE ONTWERP VERANDEREN?

Met onze online ontwerp service heeft u de mogelijkheid om een digitaal beeld van uw product te zien met het juiste design. U heeft hierbij de mogelijkheid om zoveel aanpassing te maken als u wilt - positie kleur en maat.

Er kan geen bestelling verwerkt worden totdat het definitieve design is goedgekeurd door de klant. Het is daarom de verantwoordelijkheid van de klant om tijdig deze keuring te doen, zodat ondanks aanpassingen aan de leveringseisen voldaan kan worden.

IK KAN NIET VINDEN WAAR IK NAAR OPZOEK BEN, KUNNEN JULLIE HELPEN?

YDat kunnen wij zeker. Als u in onze voorraad producten heeft gekeken en niets heeft kunnen vinden, hebben wij de een service genaamd "Create Your Own". U kunt hierbij de online service gebruiken om uw eigen product te creëren. Als u nog steeds niet kunt vinden waar u naar opzoek bent bijv. stoffen, kleuren etc. kunnen wij dat voor u maken. De beste manier hiervoor is contact opnemen met onze experts op het gebied van 'create your own' via +49 (0)69 2222 33 978 of email naar [email protected]

HOE ZWAAR KAN DE INHOUD ZIJN PER TAS?

Alle tassen verdragen een inhoud van meer dan 10kg. (Het maximale gewicht wat men kan dragen is volgens internationale normen 10kg). Alle tassen zijn dubbel gestikt voor optimale sterkte.

WAAR KAN IK DE ALGEMENE VOORWAARDEN VINDEN?

Please refer to our standard terms of sale here>>

Loading…